MochaB (Signed) on Oct 06, 2011 11:11 pm (Need)
Giiiiiirl....my GOSH! that was ridiculous! just...mmmhmm. life happens and it takes me for-freaking-ever to read this, which is unacceptable cause i love me some Skystin. so happy i finally read it though. time for a nice, cold glass of water.

Author's Response: YAY I'm glad you got time to come around and read! You know Skystin is my baby haha I'm glad you enjoyed it!



d0minicanar13 (Signed) on Jul 22, 2011 10:39 pm (Need)
THIS IS SOO HOT!!!! lol you are so gifted when it comes down to some JT sexy time hah great job girl ;)

Author's Response: Thanks! The idea for this one kind of came out of nowhere like BAM sexytime haha. I'm glad you enjoyed it!



Timberlake (Signed) on May 25, 2011 11:25 am (Need)
amazeballs. i haven't been on this thing in forever and you're the first thing i've read. what a smart choice. why are you so damn brilliant??? lol

Author's Response: EEP Girl YOU'RE the brilliant one. I'm still waiting for that sequel to Movie Night RAWR haha. And amazeballs is seriously one of my favorite things to say just bee tee dubs. Anyway glad you're back on here and thanks for reading!



SexualCoco (Signed) on May 18, 2011 01:33 am (Need)
Girl....

I haven't officially logged on in I can't tell you HOW long, but after reading this I had to. That was...I can't even...GUH. More? Please? And soon?

Author's Response: YAY BRI!!!! Thanks girl! We need you back around this place! And seriously there will probably always be more skystin because I lurve them and don't think I'll ever be able to stop writing them haha.



WriteMeALoveSong (Signed) on May 17, 2011 07:00 pm (Need)
So um this was hot. And it's Skystin. So basically, amazing when you put those two things together. I loved the parts where he made her talk and just the fact that he was so RAWR. THEY are my OTP lol

Author's Response: EEP OTP! i have this weird emotional connection to these two. I dunno if it's because they were my first story or what but I don't think I'll ever stop writing them. Glad you liked it!



mzmillion (Signed) on May 16, 2011 07:11 pm (Need)

OMG, I love them... you know I love them, and you keep bringing them back with such force....

 

This is why you are one of my faves. I so need a new full story of them.... and of Char/Just.....give me more!



Author's Response: Wow thank you so much! I have a longer thing I'm working on for them but it's been stalled for awhile now. I've been such a slacker lately and need to just work on SOMETHING grr. Just waiting on edits for my Charltin story... and kind of a series title as well. Anyway more writing coming soonish!



a_moments_grace (Signed) on May 16, 2011 06:02 pm (Need)
Whew.  I feel naughty for reading that, lol.  It was fantastically sexy and hot and I'd like a Justin of my very own :)

Author's Response: Oh girl the naughty feeling is the best part haha. And as soon as I find out how to get Justin out of my brain and into my bed you all will be the first to know. Thanks for reading!



princess (Anonymous) on May 16, 2011 04:21 pm (Need)
FUCKING  CHRIST!!!!!! Jesus.

Author's Response: Uh I hope that was a good thing haha. Thanks for reading!



Mel514 (Signed) on May 16, 2011 02:48 pm (Need)
That was...hot! lol Nice job!

Author's Response: Thanks! We all need a little RAWR every once in awhile haha



Allie (Anonymous) on May 16, 2011 12:18 pm (Need)
This seriously made my day! PLEASEEEE keep writing!!!!

Author's Response: YAY thanks! I'm glad it inspired a happy! I writing no worries! Its slow but it's happening!



Tina (Anonymous) on May 16, 2011 11:07 am (Need)
 I love these two! They're so hot.

Author's Response: EEP thanks! I love them too. They're seriously my OTP!



ismameve (Anonymous) on May 16, 2011 10:12 am (Need)

idk if you noticed but you put PG and this is definitely not PG which was a nice surprise admist finals! awesome as always! when are we getting some UTTK flashes?

 



Author's Response: WHOOPS totally my bad. I was doing 930284293 things at once and missed the part where I had to change the rating. Thanks for the heads up! And actually I have a little UTTK flash that's in edits right now but I'm having trouble coming up with a title for the series. Nothing is really coming up as snappy. I'll figure it out. Thanks for reading!



Tempest-Sher (Signed) on May 10, 2011 12:58 am (City Of Love)
Aww. Skylar and Justin are back. I loved these two. They are just that ugh adorable. They make you so sickeningly happy that it just makes you go "ugh". Lol. Great work as always. 

Author's Response: GAH thank you so much! I'm glad I'm not the only one they make sickeningly happy. I seriously get all giddy when I think about them *le sigh* haha



azchickadee (Anonymous) on May 07, 2011 10:22 am (City Of Love)
awww!  I always forget how much I love and miss these two until you post something about them.  I loved it!!  Such a cute little snippit.  Skystin forever!  :)

Author's Response: Aw thank you! I always forget how much I love them too until something sneaks into my brain and then I go on a Skystin overload haha. Glad you liked it!



theusagirl (Anonymous) on May 05, 2011 07:58 pm (City Of Love)

MANIFIQUE! lolz That was very nice, lol Justin taking pics of nearly everything in the "Citee de Amour" *sigh* yes the city of the love..real sweet. Good job.. :)



Author's Response: MERCI! lol I just liked the idea of him taking all these pictures of her because I imagine there really weren't any of them when they were together before so he's kind of overcompensating haha. *cuddles them* I'm glad you enjoyed it!



No results found.






Random Story
Feels Like Home by Mack_Attack22 (NC-17)

Justin missed a lot while living his fast paced life. He missed seeing his half-brothers grow up. He missed seeing his mother’s smiling face every day. He missed being normal. But the one thing he missed the most was always by his side, he just didn’t know it. It’ll take a wise-ass childhood friend, an all-knowing band mate, and a...
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 
Featured Author

katethegreat
Author of: Waking Up in Vegas, Wonderwall, Mad Season...
[click for more]

Interview @
Unwritten

Connections