fast_melodic: ali (not signed in, I know; too lazy or whatev (Anonymous) on May 24, 2011 09:23 pm (Chapter 1)

Okay, so I read this, since you know, after AIWD, I just HAD to read your other stories, duh! It was mandatory, okay? XD

I was so confused, when it ended at Chapter 17 and I was like panicking - LITERALLY going crazy here, thinking that, like...you put it on hiatus or something. O_O But then I saw the link, after getting my damn mind back, so I copy/pasted it into the thing.

And THEN did I read it all. (So, I really don't understand why I'm reviewing, here, when I could have there...) I suh-wear ta GAWD! You are an amazing writer; I am in love with your stories.

Shelby is so cute and I just really want JC, so bad. God, I love him! I'm glad that Melina effed off; I really hated her with a passion - I mean, YOU'RE SO ANNOYING. Leave Shelby alone, you psychopathic, manic stalker-chick. I just really didn't like her. I loved that Joshua and Shelby woman got to be together. :) It was just all so damn cute, haha!

But, uhm, wow! Before this gets any longer, I just wanted to write that I LOVED it. And I will definitely be reading any other story you put up!

 More please. ^_^



Author's Response: Thank you thank you thank yuo so much for reading my stories and letting me know you enjoyed them. I can't tell you what it means to hear that. I've been taking a break from writing for a bit... I wrote for about 2 yrs straight and started to get all wrapped up weird in it. Hopefully I'll be back with something sometime. Thanks for taking the time to write a review-- it's MUCH appreciated. 



SJane (Signed) on May 21, 2010 07:47 pm (Chapter 16)
Im making my way through all your stories and I think the ending with jc and bob has to be one of the cutest images a chapter has made, can't wait to see how shelby puts the boot to that bitch btw haha

Author's Response: Lol, it was pretty cute. :) I am trying to finish AIWD and then work on this one. I can't write them at the same time. because the characters start mixing in my head. Thanks for your reivew... it reminds me that this story is still out there! 



megzor (Anonymous) on May 14, 2010 10:04 pm (Chapter 16)
i just read all this tonight. more please. :)

Author's Response: I am gonna fix this story.......eventually............



megzor (Anonymous) on May 14, 2010 06:35 pm (Chapter 5)
i just needed to tell you before i go onto the next chapter that this story is absolutely fabulous. please don't stop writing it.

Author's Response: Hey! Thanks for reviewing This story kind of fizzled out, and I'm planning on going back to edit some of what I have written and take it in a slightly different direction so that I can finish it. LOVE that you reviewed and that you like the story! 



Mandy (Anonymous) on Apr 11, 2010 11:13 pm (Chapter 1)

OH MY GOD. THIS STORY. It is my favorite! And it makes me sad you haven't updated in awhile :(. But I get why it would be kind of hard...it sort of seems like a lot of the problems have already been solved. BUT SERIOUSLY, I WOULD NOT COMPLAIN IF YOU MADE UP NEW PROBLEMS JUST TO KEEP THIS STORY GOING.

I'm positive this is my favorite JC characterisation EVER. I love him bossy, I love him pervy, I love him needing more, and wanting more than just Thursday nights. Damn. Yeah, I...well, I reaalllllyyyyy hope you update this sometime, because it's SO good. 



Author's Response: Hahah wow! thank you! I'm planning to finish All I Wanna Do, first. Get that off my plate and come back to this story. Not sure when but I do need to rewind and come from another angle. You're right, in that I've already solved all of my problems and lost my conflict. It took me MONTHS to figure that out. I really wanted JC to be with Shelby to fight the evil but... it resolves too much conflict too early. It's too easy. I need to make them WORK. Stay tuned. Not giving up, just taking a break! ;) 



Megan (Anonymous) on Mar 19, 2010 01:50 am (Chapter 16)
I LOVE this story!!! I'm so glad that Shelby finally let JC in and they can FINALLY be happy together and fight the bitch that is Melina TOGETHER! =) hope there is more to come soon!

Author's Response: Wow, thanks, lol. I am gonna fix this story.....eventually...have to fix All I Wanna Do First...



glowbug917 (Signed) on Jan 12, 2010 01:09 am (Chapter 16)

I'm glad that he recognized (and admitted to) the fact that there's a part of him that wanted to spit when she told him all that stuff, because a lot of it is actually legitimately horrendous and he'd have to be a saint or an idiot (my vote's on the latter) to just coast by that without feeling at all perturbed by it.

That said, I'm happy they made up and did the whole 'I love you" thing cause they are frickin' adorable. And Shelby's not the horrendous hellbitch she once was, so let her not fuck this one up or I'll come find you! haha 

 



Author's Response: I'm so glad my MC is not a hellbitch anymore. YAY! Lol. I struggled with making her  storyline sufficiently dramatic and worth holding back, and not wanting him to know about it, but not being too unbelievable.



grishy (Signed) on Jan 10, 2010 12:15 am (Chapter 16)
They're official, he ask and she listened... finally!

Author's Response: Yayyyyy...



grishy (Anonymous) on Jan 09, 2010 12:17 am (Chapter 15)

"I think I might be pissed off, kind of angry, but I get it. I know why you couldn't say anything. And I'm still here. I will say it every day of your life if I have to. I'm not going anywhere."

Another seriuos proposal, that go unanswered, and sidetraked by this two.

 I like bossy JC too ;)



Author's Response: Yes, he's rather attractive, isn't he? Teehee.



glowbug917 (Signed) on Jan 06, 2010 01:52 pm (Chapter 15)

well, shit. that's a hell of a past. but it's good that she fucking finally was straightforward with him, cause he deserves that much. and even if he was pissed, he was such a gentleman about the whole thing! aww

and i fucking LOVE that he got all bossy and protective of her. 

good. good good. now i don't have to beat you, haha. 

more please!



Author's Response: I'm so obedient! An update! Thanks, love! 



AngelMyste (Signed) on Dec 27, 2009 12:32 am (Chapter 15)
I LOVEEEEEEEEEEEEE this story and have been hoping for an update! :)  THANK YOU for fueling my craving! :)

Author's Response: THANK YOU!!  Much appreciated! 



azchickadee (Signed) on Dec 26, 2009 04:36 pm (Chapter 15)

favorite line: "So, now what? You came to Miami because... why? To confront Melina? Bash her face in? Kick her ass? Can I watch? Cause I kind of hate her."

lol...and I like bossy JC too!  :)



Author's Response: Lol. Yessss that is a good line. The so very seldom seen evil side. 



musicmel (Signed) on Dec 25, 2009 10:20 pm (Chapter 15)

I was just thinking early, wow there hasnt been an update for STNW and I was missing the story.. so Yay for an pdate! Now on to the review.

Great Chapter! I still think there is something major going to happen with Melina. I cant wait to see what happens there.

I dont know if I could have been so understanding if I was JC and had all that put in my lap.



Author's Response: True. But it's not much of a story if he's like "Welp, now that I beat the story of ya, SEE YA, HATE to BE YA!" Lol.  Men are gluttons for punishment. Or at least they are for MY purposes. :D



insecure x blue (Signed) on Dec 22, 2009 04:50 pm (Chapter 1)
OMG this only took me FORVER to catch up! But its soo good. Need to know what happens next! I'm gonna need you to write some more and update soon!

Author's Response: Thank you thank you!



Vikki (Signed) on Dec 09, 2009 02:36 pm (Chapter 14)

Dinner? I don't know! Give me Shelby!

LMAO! I love JC... soooooo freakin' much in this story it's making my heart hurt!

Now Shelby woman on the other hand... humph! She's lucky I dont know her like that or I'd punch her in the arm every time she had a pesimistic thought about her relationship with JC. I get it... I swear I do. I think I had a lot of patience with her through the story, but that EMAIL just totally crossed the line. I would've expected something like "if you still want to talk to me after this, I'll be at..." or SOMETHING! geeez!

Thank god JC's so awesome. :)

"I came to see you, Shelby Woman."

eeeeeeep! 

MORE NOW!



Author's Response: *throws nerf ball at Vikki* If the people in my stories did the things they're supposed to do or supposed to say, there would be no DRAMA. GAH! :p









Random Story
StarGirl by Sox (NC-17)

They met on her roof. Justin was ready to jump and escape his life forever. Ashlee saved him. She drives him crazy, he annoys the hell out her, but they need each other.
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 


Connections