Reviews For Freaky Friday
Vessy (Signed) on Aug 19, 2008 05:08 pm (Part 2)
very cool!



SweetTeaPi16 (Signed) on Apr 12, 2008 02:00 am (Part 1)
oh damn...I wonder how Justin is taking it.



JustinsAngel (Signed) on Nov 24, 2007 05:43 am (Part 1)
Update



d_simplicity (Signed) on Aug 17, 2007 10:59 am (Part 1)
Are you going to update soon? I loved the movie and really would like to see where this story goes. I like it alot.



beanjean (Signed) on Jun 26, 2007 11:03 pm (Part 1)
where's the rest?  The story line is sooo old, but I've actually enjoying reading your version.  Not mother-daughter, not even the same gender.  This could get interesting!



Gigi (Signed) on Jun 21, 2007 02:48 am (Part 1)
Can't wait to read the rest.



Madcrazychick (Signed) on Jun 15, 2007 10:28 pm (Part 1)
Being stuck in Justin's body could be... interesting. lol Obviously, wouldn't be as good as if I was in my own and he was in his and we were...haha And the whole being the friend thing would make it awkward. Okay, I'mma shut up now, lol. Can't wait to see what you come up with!



Sweetchic05 (Signed) on Jun 10, 2007 03:42 pm (Part 1)
lol I love it!!!!!!!



Jamie Lynn (Signed) on May 22, 2007 06:44 pm (Part 1)
HA! That was great! I can't wait for an update. That was awesome!









Random Story
The Seven of Clubs by theusagirl (R)

I have been watching "The Breakfast club" for a few times this past week, and I decided to write something similar to it, of course its a very different plot, and a different year. And instead of five students, its seven. Two girls, and five boys..who barely know eachother, and each have their own head. Two popular girls, one with a bad attitude...
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 


Connections